Sunt ceea ce sunt si nimic mai mult..

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 mai 2010

Parfum de iasomie...


Am primit ieri, un fir de iasomie(sau floarea miresei) rupt probabil din vreun pom in drum spre casa si m-am bucurat atat de mult... Ma incanta cand primesc flori, chiar si culese de pe marginea drumului..:) gestul in sine de a oferi flori, mi se pare unul dintre cele mai nobile.

Acum miros parfumul de iasomie si ma gandesc la curtea unde am crescut, plina de verdeata, flori si pomi plantati din diferite locuri. Mama are obiceiul, ca pe unde merge sa ia flori si pomi si sa-i planteze in curtea de acasa.

Si uite asa, avem astazi o multime de specii de flori si copaci. Mai lipsesc niste animalute, asezate prin iarba si niste pitici cu Alba ca zapada. Intotdeuna mi am dorit sa am prin iarba pitici. Probabil mi-a placut tare mult povestea, cand eram mica.Asa imi doresc sa arate curtea mea, vreodata...

Ma gandesc acum ca si nunta noastra, ar fi fost frumos sa aiba loc acolo printre verdeta si veverite...Da, da..veverite devarate!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu