Sunt ceea ce sunt si nimic mai mult..

Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 decembrie 2012

Poveste


Intr-o dimineata, m-am trezit rasfatata de o mangaiere moale si pufoasa. M-am intors somnoroasa crezand ca e sora mea Alexandra. Dar,  ce sa vezi? Era chiar ea, Moli prietena mea. Prinsese viata… M-a privit si mi-a spus buna dimineata si ca e foarte bucuroasa, ca va petrece o zi minunata alaturi de mine. Nu stiam despre ce vorbeste si eram uimita ca o puteam auzi pe Moli,  dar m am bucurat alaturi de ea, iar in timp ce mama ma ajuta sa ma imbrac sa plecam spre scoala, ea topaia prin camera cu blanita ei  roz, pufoasa si moale dar nimeni altcineva nu o vedea, decat eu. Era ceva magic!
Am aflat pe drum ca este atat de fericita, pentru ca la scoala era sarbatoarea castanelor si urma sa le guste alaturi de mine si sa ne bucuram impreuna de surprizele pregatite.


Am ajuns la scoala si ma asteptam ca Elsa si Carlota sa sara in sus cand o vad pe Moli, dar nici macar ele nu o vedeau si auzeau.  Surpriza mare fost cand, doamna educatoare Belen ne-a intampinat  si ne-a daruit coronite impodobite cu frunze stralucitoare si coifuri roz unde urma sa punem fructe uscate. 
Am mers cu totii in sala de sport, bucurosi pentru darurile primate.  Acolo erau asezate o masa plina de castane, alta cu fructe uscate, toate gata sa fie rontaite. Era totul impodobit atat de frumos cu un un miros puternic de portocale care venea de la alta masa unde noi ne faceam sucul singuri. Eram bucuroase ca pot face chiar eu suc pentru Moli si eram incantate amandoua…I-am daruit ei coiful meu, pe care, cu o seara in urma il facusem cu ajutorul mamei, ca mereu sa ma aiba alaturi.
Toata lumea era fericita, dar eu parca zburam…

Dintr-o data am auzit-o si am simtit-o pe mama cum ma mangaie usor pe fata si imi spune ca trebuie sa ma trezesc sa mergem la scoala, unde urma sa ma distrez de minune la sarbatoarea castanelor.

Deci a fost doar un vis? dar atat de frumos... in care Noemi  a petrecut momente frumoase alaturi  de Moli, mascota clasei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu